WARSZTATY STACJONARNE lub ON-LINE

Budowanie Marki Osobistej

 

doradztwo wizerunkowe / relacje z mediami / monitorowanie mediów / rzecznictwo prasowe / organizacja briefingów i konferencji prasowych

Sukces Twojej Marki zależy od znalezienia własnej ścieżki biznesowej oraz umiejętnego komunikowania się z grupą docelową. 

Warsztaty dostosowywane indywidualnie

1. Czas i miejsce 

On-line lub stacjonarnie 

→ Warsztaty odbywają się on-line albo stacjonarnie w Warszawie lub okolicach

→ W zależności od potrzeb klienta - standardowe warsztaty trwają 1 dzień (6 godzin zegarowych), ale możemy je dostosować i i program rozłożyć na 2 lub 3 dni

→ Jeśli potrzebujesz pomocy z wyborem, napisz na maila, zadzwoń lub wypełnij formularz (jest na końcu strony) - przeanalizuję Twój biznes, sprawdzę model biznesowy i doradzę, jakie narzędzia i kanały komunikacji pomogą Ci osiągnąć wyznaczone cele

2. Dla kogo? 

Dedykowane  przedsiębiorcom 

Ofertę kieruję do Ciebie, jeśli:

→ Prowadzisz biznes od dawna i z dumą chcesz przedstawić swoje osiągnięcia większej niż lokalna grupie ludzi - dzięki mediom - zarówno ogólnopolskim i międzynarodowym - jest to możliwe

→ Wchodzisz z produktem lub usługą na rynek i chcesz zrozumieć, jakie działania promocyjne w Twoim przypadku będą najlepsze

→ Chcesz poprawić swoje umiejętności PR-owe i nauczyć się pisania informacji prasowych oraz zasad komunikowania się z dziennikarzami 

3. Program warsztatów

PR i Employer Branding

Bazuję na wieloletnim doświadczeniu w zakresie działań promujących marki osobiste, produkty i firmy. 

→ Zanim powstanie program warsztatów, omawiam potrzeby i oczekiwania klienta

→ Każde zlecenie traktuję indywidualnie i jestem bardzo zaangażowania - uważam, że dobra komunikacja i promocja biznesu to podstawa, by zarabiać duże pieniądze  

→ Podczas warsztatów, które prowadzę  dominują ćwiczenia i dyskusje - uważam, że praktyka i zaangażowanie uczestników to podstawa 

Program 6-godzinnych Warsztatów, które odbędą się w dniu 14 grudnia 2024 r. (10.00 - 16.00, on-line)

→ Jak w dzisiejszych czasach możemy wykorzystać szanse, jakie dają media?

→ Nawiązywanie kontaktów z dziennikarzami - jak działa dobra komunikacja, dzięki której będziesz wypowiadać się w artykułach? 

→ Jak wybrać temat, który działa? Czy istnieje lista tematów zabronionych?

→ Dzisiejsza rzeczywistość vs. pierwotny PR. Czy PR to wciąż komunikacja czy również marketing i sprzedaż? 

→ Co zaproponować dziennikarzom, by zostać ich ulubionym ekspertem?

→ Jak robić PR, który ma znaczenie?

Warsztaty łączą w sobie wykład, ćwiczenia oraz pracę indywidualną, a także dyskusję. Po warsztatach zostawiam czas na przesyłanie pytań, na które odpowiadam indywidualnie na maila w ciągu 24 h. 

iwona.jarmuszewska@jnpartners.pl
+48 781 393 498

Imię i nazwisko

Email

Numer telefonu

Wyślij
Wyślij
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

Strona zrobiona w WebWave.

KONTAKT

Porozmawiajmy o Twoim największym wyzwaniu

Zostaw kontakt do siebie. W odpowiedzi wyślę więcej szczegółów.